پسر خود ساخته

نوشته های ژوزف پسر خودساخته

پسر خود ساخته

نوشته های ژوزف پسر خودساخته

درخت سیب

این رو خیلی دوست دارم



تو دلت سیب می خواست


از درخت همسایه بالا رفتم باز


سیب را چیدم بی خبر


باغبان زاغ مرا چوب میزد


رد آن سیب به دست تو رسید


باغبان غضب آلود نگاهت میکرد


و تو خوشحال از آن سیب بودی


من اشک میریختم آرام


و هنوز در این فکرم


که چرا درخت خانه ی ما سیب نداشت


نظرات 32 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.khazanenarenji.persianblog.com

من از سیب خوشحال نبودم....شادمان از آن درختی بودم که در قلب پاکت روییده بود...

ندا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.khazanenarenji.persianblog.com

من از سیب خوشحال نبودم....شادمان از آن درختی بودم که در قلب پاکت روییده بود...

حمیدرضا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.silverchance.blogfa.com


سلام دوست عزیز
ما برای کسب درامد از اینترنت محیطی شفاف وساده و قانونی(مطابق با مصوبه مجلس شورای اسلامی) برایتان مهیا نموده ایم.
سایت فرهنگی ایران بین به عنوان تنها راه قانونی کسب درامد اینترنتی در ایران افتخار آنرا دارد که اصول سیستم شبکه ای خود را مطابق با مصوبه قانون مجلس شورای اسلامی در مورد تجارت الکترونیک و نتورک مارکتینگ در ایران همسو نماید.
شما میتوانید بدون پرداخت هزینه عضویت و با ثبت نام رایگان و به میزان فعالیت خود درامدی از 2 تا بیش از 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
اگر امکانش هست آدر س وبلاگ من تو پیوند اتون قرار دهید

http://www.silverchance.blogfa.com




نسیم پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**-
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________
سلام. من دوباره بر گشتم.

نترس یادم نمی ره پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ق.ظ http://n1a2s3r4i5n6.blogfa.com/

سلام خود ساخته خوبی؟
من مثل تو نبودم آخه توی جاده ای که بودم خیلی قانونی حرکت می کردم!!
و توی جاده ام نه کسی بود ونه هست !!!
اون دو تا رو هم دوست داشتم داشته باشم اما متاسفانه من همون یکی شو هم ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))
بازم به من سر بزن!!
بای
راستی من دیانا هستم!!

صلح پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

سگهای زنحیری رزیم فاشیستی مذهبی ایران تجمع زنان را به شدت سرکوب کردنند
تجمع زنان در پارک دانشجو که به مناسبت روز جهانی زن برگزار شده بود از سوی نیروی انتطامی به خشونت کشیده شد. این تجمع که به دعوت چند گروه و NGO زنان و افراد فعال در زمینه حقوق زنان شکل گرفته بود از همان ابتدا با برخورد شدید پلیس مواجه شد. برخورد وحشیانه پلیس به حدی بود که از همان آغاز تجمع و بدون هیچ اخطار قبلی پلیس وارد عمل شد و به ضرب و شتم حاضران در تجمع پرداخت. در این برنامه افراد پیر و میانسال هم از برخورد پلیس مصون نماندند و فردی مانند سیمین بهبهانی که با وجود کسالت و بیماری در این تجمع حاضر شده بود از طرف پلیس به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
نابود باد حکومت طالبانی ایران.

مردسیاه (این آخرین بار که با این اسم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.onq.blogfa.com

مردسیاه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.onq.blogfa.com

سلام ...
اول اینو بگم:
این آخرین باری هست که من با این اسم خنجر میزنم
و بعدها بوسه میزنم!!!

کار عالی کرد که به شما گفت!( کار خوبی کرد)

... امیدوارم بتونم فراموشش کنم ...
......... اما میدونم که نمیتونم.

بهم نرسیدیم
و تموم شد!!!
اما اما اما
من هم میخوام که با هم نزدیک باشیم

راستش امید داشتم
امید به خدای عاشقان
امید خدا و تلاش خودم

باید اضافه کنم که کار بدی هم کردم( یه کار تازه بد )
یه کاری بدتر از سلام نکردن!!!
متاسفم برای خودم

------------------------------------------
یه درخواست دارم
که بتونم با شما صحبت کنم(چت)
اگر می تونید
و دوست داشتید که حرف یه خسته رو که
زدنگی تازه ایی شروع کرده رو بشنوید

منتظرم:
ID:onq_blackman
خسته از زندگی ... تنها و دل شکسته از یه عشق ... وحید

سوشیانس شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ق.ظ http://lehkade.blogfa.com

سلام.
بحث هفت سال اینه که می خواستم بهت بگم ماجرای وبلاگ نویسیت زیاد خصوصی نشه.
متن جالبی بود.
سیب نشانه باروری و حواشی اطرافش بود.نه؟

آبجی بی اف نفله کن شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.abji.blogfa.com

و من اندیشه کنان
غرق این پندارم
که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت
که چرا خانه کوچک ما تل نداشت
:دی
:پی
فدات
یا علی

اه گفتم که یادم نمیره!! ولی یادم رفت! یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.n1a2s3r4i5n6.blogfa.com

یک فنجان تمنا:یک خنجر عاشقی!
تو شب خیس مژه هام یه شب بیا قدم بزن
با رقص تلخ اشک من ساز دوست دارم بزن
اطاق آرزوهامو خیلی مرتب چیدمش
بیا و با یه چشمکت اطاقمو به هم بزن
سخته برات تنهائیاتو کوک کنی
با عشق من چشمهای ناز تو ببند
برای من یه کم بزن
می خواستم از نگات بگم !
دوباره لغزید قلمم
قصه نویس رویاها بیا واسم قلم بزن
عاشقی سخت و آسونه! بستگی به دلت داره
دوس داری بیشتر بدونی یه سر به این دلم بزن
زخم تو ! زخمتو می خوام ! هر دو واسم مقدسه
چه خنجر و ! چه عشقتو!فقط واسه خودم بزن!!!!!!
**********************************
نه ننننننننننننننننننننننهههههه!!!!
آخه چرا قاطی کردی؟
نکنه جدی جدی می خوای قید مارو بزنی؟
از من چرا خسته شدی؟؟
**********
سلام خوبی؟
می دونم فقط یک کامنت بود ! مرسی ممنون که ترانه ی مورد علاقه مو با ترانه ی دیگه جواب دادی!!
خوبه شما بلدی!!! مژده که از این کارا بلد نیست!!!
مرسی عزیز به من بازم سر بزن ممنونت !!
!راستی با تبادل لینک موافقی؟ خبرم کن!
بای
دیانا

یلدا آرتا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ق.ظ http://hyper_labor.mihanblog.com

من ادرسم عوض شده....لطفا در لینکات این یکیو بذار.پیشم بیا.دوست دارم وقتی میای...

نسیم دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ب.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

هر لحظه وساعت زندگی درحال تغییر است زندگی گاهی سایه وگاهی آفتاب است پس هر لحظه تا جایی که میتوانی زندگی کن چون لحظه ای که وجود دارد شاید فردا نباشد کسی که تو را از صمیم قلب بخواهد به سختی در دنیا پیدا میشودپس چنین انسانی اگرجایی هست فقط اوست که از همه بهتراست پس تو آن دست را بگیر چون آن مهربان شاید فردا نباشد پس هر لحظه تا میتوانی زندگی کن چون لحظه ای که وجود دارد شاید فردا نباشد برای استفاده از سایه ی پلکهای تو اگر کسی نزدیک تو آمد اگر صد هزار بار هم مواظب قلب دیوانه ی خود باشی باز هم قلب تو به تپش در خواهد آمد ولی فکر کن این لحظه ای که هست داستان آن شاید فردا نباشد..


سلام اپ کردم خوشحال می شوم سر بزنید
هر لحظه وساعت زندگی درحال تغییر است زندگی گاهی سایه وگاهی آفتاب است پس هر لحظه تا جایی که میتوانی زندگی کن چون لحظه ای که وجود دارد شاید فردا نباشد کسی که تو را از صمیم قلب بخواهد به سختی در دنیا پیدا میشودپس چنین انسانی اگرجایی هست فقط اوست که از همه بهتراست پس تو آن دست را بگیر چون آن مهربان شاید فردا نباشد پس هر لحظه تا میتوانی زندگی کن چون لحظه ای که وجود دارد شاید فردا نباشد برای استفاده از سایه ی پلکهای تو اگر کسی نزدیک تو آمد اگر صد هزار بار هم مواظب قلب دیوانه ی خود باشی باز هم قلب تو به تپش در خواهد آمد ولی فکر کن این لحظه ای که هست داستان آن شاید فردا نباشد..


سلام اپ کردم خوشحال می شوم سر بزنید

یلدا آرتا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ

لینکت کردم.

صلح دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ

کانون وبلاگ نویسان سرکوب وحشیانه تجمع مسالمت آمیز زنان در روز زن را محکوم کرد
بیانیه کانون وبلاگ نویسان دررابطه با سرکوب وحشیانه تجمع مسالمت آمیز زنان در روز زن
کانون وبلاگ نویسان ایران(پن‌لاگ) سرکوب وحشیانه تجمع مسالمت آمیز زنان در پارک دانشجو را محکوم نموده و از سازمان ملل تقاضا دارد نقض گسترده حقوق بشر در ایران را نادیده نگیرند.
در کشوری که "زن بودن" به خودی خود جرم انگاشته شده و کیفرش نیمه‌‌انسان تلقی شدن در کلیه قوانین حقوقی و جزایی ، 8 مارس دیگر فقط روز زن نیست روز رهایی انسان، است روز اعتراض به حاملان امپراطوری جهل و خرد ستیزی است. بار دیگر پرچم‌داران تاریک اندیشی بنا به سیاق همیشگی خود به زنان و مردانی که در 17 اسفند 84 در پارک ‌دانشجو گرد آمده بودند تا در تجمعی آرام از "آزادی"، "برابری" و "صلح" سخن بگویند وحشیانه‌یورش بردند و گردهمایی آرام ایشان را با خشونتی بی‌رحمانه سرکوب کردند، که ضرب و جرح خانم سیمین بهبهانی (شاعره کهن سال) نمونه بارز آن وحشیگری است!
کانون وب‌لاگ‌نویسان ایران پن‌لاگ این حرکت مذبوحانه را محکوم نموده و به همه‌ی زنان و مردان آزادی‌خواه به‌ویژه وب‌لاگ‌ نویسانی که با حضورشان در آن گردهمایی به جهانیان نشان دادند راه مردم ایران از اقلیت حاکم بر کشور جدا ست درود می‌فرستد.
امسال نیز روز زن را در حالی پشت سر گذاشتیم که نجمه امید پرور وب‌لاگ‌نویس به اتهام "توهین به خاتمی" و "تبلیغ علیه نظام" به پرداخت یک میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی و توقیف و ضبط اموال محکوم شده؛ همچنین الهام افروتن روزنامه‌نگار بوشهری در وضعیتی نا مشخص در بازداشت به‌سر می‌برد و پرونده‌ی قتل سبعانه‌ی زهرا کاظمی همچنان مفتوح است.

کانون وبلاگ نویسان ایران(پن‌لاگ) از سازمان ملل درخواست مینماید: نقض گسترده حقوق بشر در ایران و به تبع آن نقض حقوق مبتدی زنان ایران که برایشان جنبه حیاتی دارد را نادیده نگرفته و عضویت دولت ایران در سازمان ملل را مشروط به رعایت مفاد بیانیه جهانی حقوق بشر نمایند.

کانون وبلاگ نویسان ایران(پن‌لاگ)

نسیم سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ق.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

سلام آقای خود ساخته . من از محبت شما ممنونم. اما دوستدارم که برام بگین که چی رو ازم مخفی کردین و برام نگفتین . نکنه من و محرم نمی دانید یا اینکه ...
در هر صورت اگه مایل بودین برا میل بزنید. راستی ماداس چه طوره؟(چشمک)
من منتظرم

مریم سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ب.ظ http://eghlima.blogsky.com

بدون نوشتن متن مشخصی هم ازشما متشکرم.

مونا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://gapp.blogfa.com

سلام.وبلاگت عالیه بی وفا.موفق باشی.

مونا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ب.ظ

بددددددددددددد نبووووووووووووووودددد

دیانا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ق.ظ http://n1a2s3r4i5n6.blogfa.com/

اما روح من یک دریاست پر از موج و تلاطم
ساحلش تویی و موجاش خنجرای حرف مردم!!
آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن
رفتنه یک راهه دشوار واسه هرگز نرسیدن!
----U------E------V------O------L------I--------


نو بهارست کوش که خوش دل باشی
که بسی گل بدمد باز تو در گل باشی!!
----U------E------V------O------L------I--------
آخرین آپ 1384 انجام شده و گل وحشی منتظر حضور شماست!
ممنون می شم تشریف بیارید!
سلام عزیز دل خوبی؟
سال خوب و خوشی را برای شما آرزو می کنم!
بای

ماندانا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ب.ظ http://manii.persianblog.com

سلام ....خیلی قشنگ بود .......ولی چرا مشکی ؟ من از مشکی متنفرم ......به هر حال نظر هرکسی براش محترمه ....مرسی از حضورت ....سال نو هم مبارک

.......... شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ http://black2.blogsky.com

سلام....
ما قصد خنجر زدن نداشتیم......اشتباه نشه
ولی خیلی شبیه یکی از شعرهای حمید مصدق بود.....
به هر حال
جالب بود
موفق باشی

یلدا ارتا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ http://hyper_labor.miahnblog.com

چرا اپ نمیکنی؟؟؟

سوشیانس یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ق.ظ http://lehkade.blogfa.com

سلام!
هنوزم که تو کار سیبی!!!
سال نو مبارک!!

نسیم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:29 ب.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

سلام. خوبین. منم واسه شما سال خوب و سرشار از موفقیت ارزو می کنم. امیدوارم که همیشه سبز باشید و بمانید. این کلیپ و هدیه می کنم به شما دوست خوبم. شاد و خرم باشید. به روزم و منتظر دیدار
http://www.goftegubaostad.com/movie.htm

مرد ایرانی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.onq.blogfa.com

سلام سلامی به تازگی بهار و شادیمانی سال نو
onq به فرا رسیدن سال نو رو به پیشرفت نهاد
و حال به مدیریت جدید در خدمت شماست
onq سال نو را
با آرزوی موفقیت برای شما آرزو مند ست

منتظرتان هستم

صلح یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ

چه باید کرد ؟

چه میتوان گفت در رابطه با کشوری که هزاران راز سر به مهر تاریخی را در دل خود پنهان دارد و هزاران فجایع این حکومت سر تا پا ابتذال و انحطاط آخوندی را به چشم خود دیده و بارها و بارها علیه این همه ظلم وبی عدالتی فریاد وفغان سر داده است؟معضل و مشکلی با نام جمهوری اسلامی که 26 سال چونان طناب دار بر گردن مردم بی دفاع و ستمدیده ما افتاده است.

حکومتی که سراسر خون و شکنجه و اعدام است، حکومتی که مسلم ترین حقوق بشر مثل آزادی بیان قلم و اندیشه را از مردم سلب کرده است.چه میتوان کرد برای ملتی که بیش از یک ربع قرن است که زیر یوغ ظلم واستبداد دست و پا می زند؟با کدامین قانون و در کدامین محکمه جهانی میتوان به راه حلی برای خلاصی از نقض حقوق بشر شکنجه واعدام خفقان تهدید وارعاب ترور وکشتار ملی ومردمی و...دست پیدا کرد؟در این حکومت غاصب دیکتاتوری که آزادی بیان را از انسانها میگیرند قلمها را میشکنند صداها را در گلو خفه میکنند روزنامه ها ومطبوعات را یکی پس از دیگری میبندند روشنفکرانمان را دز سیاه چالهای زندانهایشان ماءوا و مسکن می دهند چگونه می توان فریاد آزادی خواهی سر داد؟در جائی که مهر سکوت رابا تهدید و ارعاب بر روی لبانما ن نقش میزنند چه تضمینی برای حفظ حقوق بشر وجود دارد؟چگونه میتوان نفس کشید در فضای مسمومی که حتی اگر به فرض محال آزادی بیان داشته باشیم ازادی پس از بیان نداریم؟چه توجیهی میتوان داشت برای روشنفکرانی که اینگونه به دست تیغ جلاد سپرده میشوند؟چه امیدی است به رفاه ملی در جا ئی که دعوا بر سر غارت و چپاول هر چه بیشتر ثروت ملی کشور است؟چه کنیم با این دزدان عمامه به سر که اینگونه چماق تحجر را بر سر جوانان ما میکوبند وآنها را با کوچکترین حرکتی بر علیه رزیم به جوخه اعدام و سنگساران وتیر باران میسپارند؟

دیانا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ق.ظ http://http://n1a2s3r4i5n6.blogfa.com/

زندگی رودوست دارم با تمام بدبیاریش
عاشقی رودوست دارم با تمام بیقراریش
من میخوام اشکو بفهمم وقتی از چشام میریزه
تنهایی گرچه کشندست واسه من خیلی عزیزه
****
سلام نازنین
خسته نباشی
بازم سال نو مبارک
شرمنده که توی این مدت بهت سر نزدم
آخه رفتم مسافرت و برگشتم
و حالا در خدمت شما هستم
آپم بهم سر بزن
بای

نسیم سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

عشق مانند ویلون است موزیک آن ممکن است قطع شود ولی تارهای آن همیشه می ماند عشق مانند جنگ است ، به راحتی شروع میشود اما به سختی پایان میپذیرد

کجایی چرا اپ نمی کنی ؟ چرا سر نمی زنی؟ چرا ........

دیانا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.n1a2s3r4i5n6.blogfa.com


خنجر برام بیارید
من از تبار دردم
عمریه بی طلوعم
مثل غروبی سردم
آیینه دار غربت با آدما غریبه
حوای چشمای من
در حسرت یک سیبه
تاریک سرنوشتم
فانوس من شکسته
عمریه بغضی سنگین
راه گلومو بسته
از شب به شب رسیدم
از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سر خوش
جایی برای من هست؟
شبگرد قصه ی عشق
تنها و بی پناهم
اشکم رو گونه ها تون
من سردی یک آهم

-*-*-*-*-
سلام خوبی عزیز
نیستی چرا؟
آپ کن دیگه!!!!!!!!!!!!
کجایی؟
بیا پیش من~~
بای

mishoolack سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:08 ب.ظ http://mishoolack.blogfa.com

to be man khandidio nemidanesty man be che delhore az baghcheye hamsaye sib ra dozdidam baghban az peye man tond david sib ra daste to did ghazab aloode be man kard negah sibe dandan zade az daste to oftad be khak va to raftio hanooz salhast ke dar gooshe man aram aram khesh kheshe game to tekrar konan midahad azaram va hanooz gharghe andishe darin pendaram ke chera baghcheye kooochake ma sib nadasht

ندا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام همشهری ژوزف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد